Nije bitno da li prodajete nov ili polovni automobil – dobre fotografije su ključne kada je reč o privlačenju pažnje potencijalnih kupaca. Naš tim fotografa će Vam u današnjem članku odgovoriti na pitanje kako fotografisati auto za prodaju uz korisne savete i detalje koji prave razliku.
Pre nego što počnemo sa listom saveta vezanim za fotografisanje automobila – zapamtite da je prvi korak uvek pranje, usisavanje i uklanjanje nepotrebnih stvari iz unutrašnjosti auta. Neka se sija.
Kada je Vaš četvorotočkaš spreman za fotografisanje, primenite sledeće savete:
#1 – Vodite računa o osvetljenju.
Sunčeva svetlost je divna – osim kada je reč o fotografisanju auta.
Automobil je najbolje fotografisati na dnevnom svetlu i to:
30min-1h nakon izlaska Sunca
1h pre zalaska Sunca
U ovom periodu dana, Sunce je nisko i fotografije će biti oštrije. Kada je reč o poziciji – okrenite leđa Suncu.
Oblačni dani takođe mogu biti pogodni za fotografisanje – bitno je samo da okruženje nije previše mračno.
#2 – Razmislite o lokaciji.
Kako bi potencijalni kupci mogli bolje da sagledaju auto – lokacija za fotografisanje ne bi trebalo da odvlači previše pažnje. Izaberite mesto na kome postoji dovoljno prostora – tako da auto možete fotografisati sa različite daljine i iz različitih uglova.
Kontrastna pozadina može doprineti isticanju Vašeg vozila. Na primer – ukoliko je auto crne boje, pozadina može biti bela i obrnuto.
#3 – Fotografišite automobil iz svakog ugla.
Stavite se u cipele potencijalng kupca i razmislite o svim uglovima koje biste voleli da vidite. Fotografišite automobil frontalno i sa obe strane. Vodite računa o tome da fotoaparat/telefon bude u visini vozila.
Vodite računa o tome da celo vozilo bude u kadru – nemojte odsecati delove fotografije.
Iskoristite pravilo kompasa i fotografišite vozilo pomerajući se za 45° sa:
Severa
Severo-istoka
Istoka
Jugo-istoka
Juga
Jugo-zapada
Zapada
Severo-zapada
#4 – Ne zaboravite na enterijer.
Enterijer vozila je podjednako važan. Fokusirajte se na detalje kao što su menjač, materijal sedišta, različite teksture. Iako je važno da fotografije budu što realnije – ne zaboravite da prikažete Vaše omiljene detalje! Dopada Vam se izgled i tekstura volana? Obavezno ga uključite u fotografije.
#5 – Izbegavajte korišćenje blica.
Isključite blic kada fotografišete automobil za prodaju. Takođe, povedite računa o refleksiji – ne želite da se Vaš odraz vidi u vozilu.
#6 – Budite iskreni.
Iako želimo da prodamo automobil – iskrenost je najbitnija stavka kada je reč o fotografisanju auta.
Ukoliko postoje oštećenja, ogrebotine, ulubljeni delovi – fotografišite ih izbliza.
Potencijalni kupci žele da znaju kakvo je realno stanje vozila koje kupuju.
Takođe, izbegavajte upotrebu filtera – bitno je da boje budu prikazane baš onakve kakve su u stvarnosti.
#7 – Veličina i rezolucija fotografija
Preporučujemo da rezolucija Vaših fotografija bude 1920 x 1080px.
Format postavljanja fotografija je .jpg ili .jpeg.
Maksimalna veličina za postavljanje je 2MB.
#8 – Potrebna Vam je pomoć?
Ukoliko Vam je neophodna pomoć pri fotografisanju vozila – naš tim Vam stoji na raspolaganju. Iskusni fotografi izlaze na teren i fotografišu vozilo kada Vama odgovara.
Kontaktirajte nas na info@parkirajoglas.rs za više informacija o terminima i cenovniku ove usluge.
Voleli bismo da čujemo Vaše utiske!
Nadamo se da Vam je članak bio od koristi i da je odgovorio na pitanje kako fotografisati auto za prodaju.
Imate pitanje ili koristan savet?
Ostavite komentar ispod ovog članka – radujemo se da Vas upoznamo!